Veškeré mnou vytvořené webové stránky jsou již při vytváření navrhovány tak, aby byly pro vyhledávače (především Google a Seznam) čitelné a dobře optimalizované. Webové stránky mají „pěkné adresy“, které se vyhledávačům líbí, ale i dobře strukturovaný a sémanticky členěný obsah. Nechybí samozřejmě podpora pro mapu stránek (sitemap) a meta popisky. Nutno však podotknout, že pro úspěch webu je vždy nutný kvalitní a co nejvíce přínosný obsah.
Jako příplatkovou službu, lze k vytvoření webovým stránkám pořídit i základní linkbuilding (vytvoření zpětných odkazů). Zpětné odkazy jsou po kvalitním obsahu a dobře vytvořených stránkách největším pilířem úspěchu. Při spuštění nových stránek je nutné brát v potaz, že bez zpětných odkazů nepřijdou na web žádní návštěvníci. Proto je nutné alespoň nějaké odkazy získat.
Nejčastější a nejlevnější možnost jak získat zpětné odkazy je registrace do firemních katalogů a katalogů webových stránek. Ač je tato metoda mnohdy zatracována, je poměrně cena/výkon velice příznivý. Určitě se vyplatí při tvorbě webové stránky dohodnout na alespoň základní registraci do několika desítek katalogů.